CPservisas - Specializuotas Citroën ir PEUGEOT automobilių servisas
Specializuotas Citroën ir PEUGEOT automobilių servisas
Titulinis Svetainės žemėlapis Siųsti laišką
  • Apie servisą
  • Akcijos
  • Naujienos
  • Paslaugos
  • Citroen, Peugeot automobilų techninių duomenų bazė
    • Citroen automobilių techininių duomenų bazė
    • Peugeot automobilių techninių duomenų bazė
  • Gamintojai kurių dalimis prekiaujame
  • Citroen Istorija
  • Peugeot Istorija
  • Kontaktai
  • Ekologija
  • Techninė apžiūra
  • Privatumo politika

PEUGEOT 307

Peugeot 307 nuo 2005 iki 2008

 

 

Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. Šis automobilis buvo gaminamas nepasant to, kad jau gaminamas ir jį pakeisiantis modelis – 308 (nuo 2007 metų). 307 naudoja patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. 307 tęsia kompanijos dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 307, 205 ar 406. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis – jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.  
   

 

Dyzeliniai varikliai: 1.6 HDi (110 HP) 1.6 HDi (90 HP)    2.0 HDiF  
Benziniai varikliai: 1.4 16V    1.6 16V 2.0 16V 2.0 16V (177 HP)
         

Peugeot 307 nuo 2001 iki 2005

 

Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. Šis automobilis buvo gaminamas nepasant to, kad jau gaminamas ir jį pakeisiantis modelis – 308 (nuo 2007 metų). 307 naudoja patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. 307 tęsia kompanijos dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 307, 205 ar 406. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis – jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.  
   

 

Dyzeliniai varikliai: 1.4 HDi 1.6 HDi (110 HP) 1.6 HDi (90 HP)    2.0 HDi (110 HP)

2.0 HDi (136 HP) 2.0 HDi (90 HP)       
 Benziniai varikliai: 1.4 1.4 16V    1.6 16V 2.0 16V

 




Problemos su Jūsų CITROEN ar PEUGEOT automobiliu?

Vilnius, Metalo 17
Tel.: 2329248
Mob. tel.: 8 614 32326,
8 614 32325
E.paštas: info@cpservisas.lt
Kaip mus rasti...


Nauja Citroen ir Peugeot autodetalių parduotuvė:

Vilnius, Pakalnės g. 13
Tel. (8-5)2123658
Mob. 8-687 37595
8-614 32325
Kaip mus rasti...

citroen remontas, peugeot remontas, citroen servisas, peugeot servisas, citroen automobilių dalys, peugeot automobilių dalys, citroen detalės, peugeot detalės, galinio tilto torsioninės pakabos remontas, citroen dalys, peugeot dalys

(c) CPservisas.lt 2011.     Svetainių kūrimas: E-svetainė & Jauna Reklama