PEUGEOT 206
PEUGEOT 206 nuo 2002 iki dabar
|
||||
2008 metų pabaigoje Peugeot 206 modelis buvo atnaujintas ir pavadintas 206+. Tai išties yra senasis 206 modelis gavęs naują priekio dizainą, interjerą ir kai kuriuos kitus 207 modelio komponentus. Šis modelis dažnai yra pardavinėjamas greta 206 ir 207 modelių ir konkuruoja su Fiat Grande Punto, Volkswagen Fox ir Renault Clio modeliais. | ||||
Dyzeliniai varikliai: | 1.4 HDi | 1.6 HDi | 2.0 HDi | |
Benziniai varikliai: | 1.1 | 1.4 | 1.4 16V | 1.6 16V |
PEUGEOT 206 1998-2002
|
||||
Naujas Peugeot supermini automobilis 206 pakeitė legendinį 205 modelį 1998 metais. 206 buvo labai sėkmingas komerciškai ir tapo geriausiai parduodamu automobiliu Peugeot istorijoje. Tai buvo pats paklausiausias automobilis Europoje nuo 2001 iki 2003 metų. Automobilis buvo gaminamas su įvairiais kėbulais – tame tarpe ir 2001 metais pasirodęs 206 CC (Coupe Convertible) su susilankstančiu plieniniu stogu ir 206 SW universalas. 206 CC tučtuojau tapo žinomas kaip "moteriškas automobilis" su tiktai 12 % pirkėjų vyrų. Galingiausia versija buvo pašvęsta WRC čempionatui ir buvo pristatyta 2003 metais kaip Peugeot 206 WRC (GTi 180 Jungtinėje Karalystėje). Šis automobiliukas turėjo 180 AG (130 kW) variklį, greitinosi 0-100 km/h per 7.4s ir pasiekė 220 km/h didžiausią greitį. Peugeot kompanija dalyvavusi WRC (World Rally Championship) čemionate su 206 modeliu susilaukė didelės sėkmės ir 2000 metais laimėjo tiek gamintojų, tiek vairuotojų čempionatus su Marcus Gronholm. Viso Peugeot 206 laimėjo du vairuotojų čempionatus - 2000 ir 2002 ir tris gamintojų čempionatus 2000, 2001 ir 2002 metais. | ||||
Dyzeliniai varikliai: | 1.4 HDi | 1.9 D | 2.0 HDi | |
Benziniai varikliai: | 1.1 | 1.4 | 1.6 | 1.6 16V |
|