Tarsionines pakabos remontas
cp servisas taikia šią paslaugą: Citroen ir Peugeot automobilių TORSIONINĖS PAKABOS REMONTAS
Torsioninė pakaba turi savo privalumų - puikus valdomumas suderintas su važiavimo komfortu. Ji yra pigesnė bei lengvesnė, ratai juda nepriklausomai vienas nuo nuo kito (nepriklausoma pakaba). Torsioninei pakabai nereikalingas joks aptarnavimas. Visas galinės pakabos mazgas labai kompaktiškas - po automobilio dugnu yra vietos atsarginiam ratui, nemažos talpos kuro bakui. Bagažinėje nėra iš ratų arkų išsišovusių amortizatorių viršutinio tvirtinimo lizdų - visa tai dėl kompaktiškos galinės pakabos.
Torsioninė pakaba turi ir savo trūkumų. Mazgai kompaktiški, tam tikriems elementams tenka didelės apkrovos, todėl automobiliuose yra dažni galinės pakabos defektai, todėl minėti guoliai sudyla greičiausiai. Nepašalinus šio defekto išdyla guoliavietė, bei pažeidžiamos ašys.
TORSIONIN Ė PAKABA
Privalumai
1. Stabilesnė, kas labai svarbu esant maksimaliai pakrautai priekabai
2. Žemesnė - žemiau priekabos svorio centras
3. Nepriklausoma pakaba - vienam ratui užvažiavus ant kliūties, apkrova neperduodama kitam ant tos pačios ašies esančiam ratui
4. Nereikalauja aptarnavimo
5. Lengvesnė
6. Pigesnė
Trūkumai
1. Kietesnė pakaba, ypač netinka vežti labai lengvus ir dūžtančius ar neatsparius vibracijai krovinius duobėtais keliais, važiuojant tuščia priekaba ji labiau šokinėja
2. Didesnis spaudimas į rėmą - apkrova labiau koncentruota, reikalingas stipresnis rėmas
Pakabos svirčių guolių problema "užprogramuota" ydingingoje konstrukcijoje - mažas atstumas tarp vienos svirties guolių sąlygoja jiems tenkantį didelį jėgos momentą. Gamintojas rekomenduoja juos keisti kas 70000 km.
Smarkiai susidėvėjus guoliams torsioninės pakabos defektų požymiai:
važiuojant per nelygumus girdisi traškėjimas,duslus garsas galinėje automobilių dalyje;
posūkiuose automobilis tampa nestabilus,sunkiai valdomas;
kliba rato stebulės svirtis per guolius ;
žymus padangų dilimas;
aiškiai matomas pakitęs rato išvirtimo kampas
Nustatyti guolių būklę ir būsimo jų keitimo kainą bei atlikimo laiką galima tik išardžius mazgą. Kaip praktika rodo , dažnai susiduriame su nenumatytomis aplinkybėmis- dėl ilgo važinėjimo su netvarkinga torsionine pakaba išdyla svirčių guoliavietės. Naujų guolių ir ašių montavimas yra beprasmis- klibės ratas, bus negeras rato išvirtimio kampas. Tokiais atvejais guoliavietė restauruojama arba keičiama nauja.
Atlikus torsioninės pakabos remontą būtina atlikti kompiuterinį ratų geometrijos patikrinimą. Taip įsitikinsite, ar galinių ratų išvirtimo kampai atitinka automobilio gamintojo nustatytus kampus.
Mūsųcp servisos automechanikai gali profesionaliai ir kokybiškai suremontuoti visų Peugeot, Citroen automobilių torsionines pakabas .
|