CITROEN C6
CITROEN C6 nuo 2006 iki dabar
|
||||
Puikaus dizaino prabangus automobilis pristatomas kaip elegantiška alternatyva prestižiniems automobiliams tokiems kaip 5 serijos BMW ir Mercedes-Benz E-klasė. Automobilis toliau tęsia sėkmingą Citroen atgaivintą stilių, kurį pradėjo C4 modelis. Galima teigti, kad C6 Citroen gamoje pakeitė jau kuris laikas nebegaminamą XM modelį. C6 varomas 3.0 L V6 variklio su 211 AG ir 2.2 L, 2.7 L HDi dyzeliais su 173 AG ir 204 AG galia. Nepaisant to, kad automobilis gaminamas sedano kėbulu, jis panašus į hečbeką ir turi originalų įgaubtą galinį stiklą matytą vos keliuose automobiliuose - Citroen CX ir kai kuriuose 60-ųjų Dodge. Pagrindinis C6 pardavimų “arkliukas” yra aukštosios technologijos, pavyzdžiui – automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjungęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili, kryptinius priekinius ksenoninius žibintus, hidraulinę elektroniškai reguliuojamą „Hydractive 3 +“ pakabą, automatiškai į greitį reaguojantį spoilerį. C6 yra pirmas automobilis, kuris gavo keturias žvaigždutes pėsčiųjų apsaugos srityje EuroNCAP bandymuose. Automobilis turi automatiškai pasikeliantį variklio gaubtą, susidūrimo su pėsčiuoju atveju sukonstruotu tam, kad žmogus susižeistų kuo mažiau. C6 visuotinai giriamas už neprilygstamą pakabą komforto atžvilgiu ir aukštas technologijas. Ne veltui būtent šį automobilį buvo pasirinkęs buvęs Prancūzijos prezidentas Jacques Chirac kaip oficialų prezidento automobilį. | ||||
Dyzeliniai varikliai: | 2.2 HDiF | 2.7 HDiF | |
Benziniai varikliai: | 3.0i |
|